Hittegolf

Hallo, dat was even een drukke afwisselende week.

Maandagmiddag ben ik opgehaald door mijn dochter en kleindochter en hebben ze mee genomen naar Amsterdam, naar het ziekenhuis waar mijn andere kleindochter lag met de baby, ik ben blij dat ik het kleine ventje gezien heb, het is een schatje (zoals je ook vorige keer al op de foto kon zien ) ze moesten een paar dagen in het ziekenhuis blijven, maar zijn nu thuis. volgende week zal ik wel een keertje door mijn kleinzoon gehaald worden dan kan ik hem ook vasthouden, nu ging dat niet omdat hij in de couvese lag.

Dinsdag was helemaal een vervelende dag, ik had een nieuwe wasmachine gekocht met mijn dochter en kleinzoon en die werd Dinsdag morgen thuis gebracht. Het was de bedoeling dat hij dan meteen aangesloten zou worden, nu brachten een paar vevelende bezorgers hem thuis en wilde de machine niet aansluiten omdat volgens hun het stopcontact niet aan de eisen voldeed, dat werd dus geharrewar. ze wilde ook de oude machine niet mee nemen, maar of ik maar wel ff wilde tekenen dat alles goed was.

Dat heb ik natuurlijk eerst niet gedaan, ik heb pas getekend toen de machine op straat stond, ik ben wel op leeftijd maar in veel dingen ook nog bij de tijd.

Toen ze weg waren heb ik de zaak gebeld waar ik hem gekocht had en verteld wat er aan de hand was, daar waren ze zo vriendelijk dat de verkoper zelf kwam om het in orde te maken. Ondertussen had ik ook mijn Schoonzoon en dochter gebeld dus die kwamen ook en mijn Schoonzoon heeft het stopcontact goed gemaakt. Toen kon ik eindelijk wassen , de eerste was heeft mijn dochter aangezet, de 2de heb ik zelf gedaan. het gaat prima, dat is ook weer opgelost.

Vanmorgen heb ik van 8 tot 1 uur zitten wachten op de wijkzuster, zei kwam bloed prikken, ben ik net 2 minuten weg staat ze voor de deur, gelukkig was ik op tijd terug. Ben nu weer 5 buisjes bloed armer,

Dat waren de weder waardig heden van deze week.

Iedereen een prettig weekend

Dit is mijn kleindochter met haar zoon.

Published in: on juni 8, 2007 at 1:30 pm  Geef een reactie