Feest dagen

Even een berichtje
In een klein gedichtje
Voor al mijn familie
En vrienden die op F B staan
Alle jaren stuur ik een kaartje
Dit jaar heb ik het niet gedaan
Maar ik wens alle mensen
Fijne feest dagen en de beste wensen
Voor een voorspoedig en gezond 2016
Prettig weekend allemaal/

Published in: on december 18, 2015 at 9:41 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://omas.wordpress.com/2015/12/18/feest-dagen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 reactiesPlaats een reactie

  1. helemaal goed zo.

    • Verstuurd vanaf mijn iPad


Geef een reactie

